Produktomtale: Den lilla dragen passer på!

CableGuy

 

Det finnes så mye kjekt ute i den store vide verden. Dette er selvsagt meget spennende spesielt en slik som meg som digger å teste ut nye ting. Gjennom snart 20 år i spillbransjen har jeg vært heldig å få testet ut mye interessant. Det har vært alt fra svære kabinetter til PC til små, enkle dippe dutter som minnepenner. Alt sammen har hatt sin mening hvor jeg har fått den gleden å kunne dele mine erfaringer på godt og vondt.

 

I den siste tiden har det blitt litt mindre av testingen, men desto mer spennende de tingene jeg tester. Tidligere her mottok jeg noe som skulle få meg til å beundre verdens mange kloke hoder med deres ting og tang. Har du hørt om Cable Guy? For ikke alt får lenge siden fikk jeg muligheten til å teste ut en Cable Guy Sonic. Fikk meg en aldri så liten ahaopplevelse da med tanke på bruken. Nå har jeg fått ny sjanse til å sjekke ut en såkalt Cable Guy og denne er noe større enn Sonic.

 

 

Jeg har alltid vært stor fan av Spyro The Dragon helt siden jeg fikk oppleve denne lilla sjarmerende dragen på min Playstation 2. Et herlig spillikon som for mange har betydd mye i spillsammenheng. Jeg har mange av Spyro-spillene i samlingen min og mange av spillene har fått kjørt seg godt. Derfor var det med ekstra andakt at jeg nå skulle få muligheten til å se nærmere på Spyro som Cable Guy.

 

Mange av dere lurer kanskje på hva oppgaven til en Cable Guy er. Oppgavene er flere noe som sørger for et godt bruksområdet. For det første så kan man si at Spyro fungerer meget godt som pynt. Her er det bare å pryde hvor du selv måtte velge. Om det er på stuen, badet, soverommet, spillrommet eller hvor det måtte være. Spyro passer inn overalt…eller nesten overalt. Madammen Var ikke helt enig at den ville pryde opp seksjonen sammen med bildene, bøkene og pokalene til barna…

 

 

Den andre oppgaven Cable Guy’en min fikk var å støtte opp min fantastiske Nintendo Switch mens jeg spilte. Her kommer denne figuren virkelig til sin nytte. I bunnen av figuren sitter en bunn som både er tung og stødig. Det vil si at min kostbare Switch står fjellstøtt selv under heftige gamingrunder, noe jeg selvsagt er veldig glad for. Snakk om å utnytte Spyro på en perfekt måte. I tillegg er det heller ikke noe problem å lade opp Switchen mens den støttes opp av Spyro. Selv med kabelen i står den støtt som fjell og rikker seg ikke en millimeter.

 

Utseende på Spyro er så innmari stilig at jeg får frysninger. Snakk om å se morsk ut. Sinna Spyro rett og slett. Herlig. Om du har et mer avlangt nettbrett vil den kunne holde godt om det samt større mobiltelefoner også. Skal heller ikke glemme at Spyro passer mer enn gjerne på kontrolleren din til Xbox One eller Playstation 4. Spyro passer rett og slett på enhetene, kontrolleren eller hva det måtte være på en genial måte. Om du har et større nettbrett så passer ikke denne Cable Guy’en til å holde det. Nesen til Spyro stikker ut og sørger for at nettbrettet står mindre støtt, men rektangulært og større mobiltelefoner pluss Nintendo Switch fungerer som en drøm.

 

 

Hva er så min dom over Cable Guy Spyro? For det første er det jo stilig å ha en slik kompis som støtter opp om mine spillenheter. Med denne herligheten er det bare å lene seg tilbake i gamingstolen, godstolen eller hva det måtte være og nyte det som serveres på skjermen. Bedre enn det kan det nær sagt ikke bli. Kun en ting du må ha i hodet om du vil kjøpe deg denne. Spyro støtter ikke opp mer kvadratiske store nettbrett. Her kommer kompisen min dessverre litt for kort. Utenom det så er jeg nok en gang i syvende himmel for nok et genialt produkt som gjør jobben sin til punkt og prikke. Er du fan av Spyro, i tillegg vil kunne lene deg tilbake mens enheten din støttes opp. Ja så bør du velge denne. Om ikke Spyro er favoritten din, så finnes det et stort utvalg av Cable Guy’s å velge i mellom hvor du garantert kommer til å finne den du er ute etter. Nå skal jeg og Spyro game litt, så lykke til med ditt kjøp av din “moralske” støtte.

 

Om du vil vite mer om Cable Guy’s i forskjellige former og fasonger, så finner du mer informasjon på blant annet Elkjøp sin side.

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top