Så kjekt med Sonic!

 

Okei, kan vel først som sist bare innrømme at det er mye jeg har gått glipp av og som er superkjekt. Ikke alt man klarer å få med seg, men inn i mellom er man heldig. Det kan jeg trygt si at jeg har vært denne gangen. Snakk om å få oppleve en kjekk liten dingseboms som virkelig gjør noe for seg. Har lenge savnet holdere med stil og spesielt noe som fanger min interesse skikkelig. Plutselig som lyn i fra klar himmel oppdager jeg noe spennende, noe som får meg til å tenke at denne her hadde vært kjekt nå. 

 

Si hei til Sonic the Hedgehog, min nye mobil- og kontrollholder. Skal innrømme at jeg var meget spent da jeg pakket opp esken med dette geniale produktet i. For lite visste jeg hvilke egenskaper Sonic skulle gi meg. Alle kjenner Sonic the Hedgehog. Hvis ikke, hvilken planet kommer du fra? Denne klassiske spillkarakteren har vært med oss helt siden den dukket opp på Sega Genesis i 1991. Det er mange, mange år siden det. Plattformspillet tok spillverden med storm. Siden da og frem til i dag har denne spillkarakteren vært spilt i mange spill til ulike konsoller og spillmaskiner i tillegg til filmer. Den siste filmen hadde premiere her i Norge i år og som har fått rimelige gode kritikker. 

 

 

Jeg har alltid vært stor fan av Sonic the Hedgehog selt siden de første spillene. Er det noe jeg alltid har digget så er det plattformspill. For å si det slik, det har blitt en god del timer med diverse plattformspill og deriblant Sonic the Hedgehog. Når det ikke spilles, så får jeg likevel se den yndige spillkarakteren fremfor meg mens den holder kontrolleren eller mobilen min. Det beste med denne holderen er at du kan lade opp mobilen, eller kontrolleren mens Sonic holder den. 

 

Designet er akkurat slik du kunne forvente. Figuren er rundt 20 cm. høy og står på en stødig plattform. Dette gjør at det ikke er noe problemer med å la Sonic holde mobilen eller kontrollen. En trenger ikke å være redd for at den skal bikke over ende og skade mobilen eller kontrollen. Stødig som fjell er Sonic. Skulle du være uheldig å støtte borti der den står, så går det helt fint. Sonic står oppreist og holder greia hard og godt. Produsenten har lagd et bra produkt som gjør jobben sin til gangs. Solid stykke arbeid er gjort og Sonic virker som om han tåler en real trøkk om uhellet skulle være ute. Om det skulle bli et skikkelig “jordskjelv” hvor Sonic står, så er det store sjanser for at kompisen vår rir stormen av. 

 

 

Sammen med Sonic følger det med en micro USB-ladekabel på to meter. Selvsagt kan du bruke alle slags kabler som skal til for å kunne lade opp mobilen eller kontrollen. Det viktigste er at Sonic vokter tingene mer full sikkerhet. Akkurat nå passer Sonic på mobilen min rett ved siden av skjermen mens jeg skriver denne lille artikkelen om produktet. Spørs nå om jeg blir nødt til å samle litt mer på disse geniale holderne som EXGPRO som blant annet står bak denne. Med mange forskjellige holdere så kan dette fort bli et skikkelig samleobjekt. Prisen på holderne er heller ikke noe å si på om man sjekker det blant annet ut på Komplett sine nettsider

 

Tusen, tusen hjertelig takk for et genialt produkt EXGPRO. Håper på å kunne få tak i flere av disse fete holderne. Gjengen i familien har i alle fall vært frempå. Det har oppstått konkurranse om hvem Sonic skal være tjener for. Så nå går han litt på rundgang mellom familiemedlemmene her i huset. Kun en ting, hva med enda litt tyngre plattform? Med det hadde holderen virkelig stått fjellstøtt. Har også et annet lite ønske til EXGPRO…hva med headsetholdere i samme stil? Det hadde også vært noe slik at våre headsets kunne bli bedre voktet på. 

 

 

Hva synes du om dette produktet? Er dette noe du ville ha skaffet deg?   

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top