Skal delta i NM i badminton!

 

Kommende helg skjer det og kommende helg kommer til å bli noe av det mest spennende jeg har deltatt i mitt lange liv. Kommende helg er det klart for NM i badminton for veteraner (+35) og det er vi i Orkanger Badmintonklubb som skal arrangere NM-en og noe vi er stolte over å få muligheten til. For badmintonmiljøet her i omegn er dette et stort event og noe som ikke skjer så ofte. Som mange av dere sikkert kanskje skjønner er det mye jobb og planlegging. Har blitt en del møter i det siste og jeg gleder meg og gruer meg til arrangementet som går av stabelen 8. til 10. mars.

 

I årets utgave av NM i badminton kommer det deltakere fra alle hjørner av Norges land og det er hele 147 deltakere fra 38 klubber som er påmeldt. Det kommer deltakere fra Kristiansand i sør til Hammerfest i nord – og det skal spilles ca. 350 kamper i løpet av helgen. Veteranklassene går fra 35+ og opp til 70+ med fem års intervaller. Orkanger BK stiller med 9 spillere i mesterskapet. I helgen dukker det opp flere norgesmestere og som kommer til å gi kamp til siste slutt. Selv skal jeg delta også, men for meg blir det nok å se på turneringen som ren skjær trening. Tror ikke jeg har så mye å stille opp her, men artig skal jeg nå ha det uansett da.

 

I tillegg til at jeg skal delta har jeg også ansvaret over hallhjelperne pluss at jeg har stått bak sponsordelen for både turneringen og for klubben i sin helhet. Har blitt en del jobbing på kveldstid, men hva gjør man ikke for at det skal bli et godt arrangement for Orkanger Badmintonklubb. Da må en bare ta et tak å jobbe litt ekstra for at dette skal bli en realitet.

 

Nå som det nærmer seg så kommer du til å få lese litt om arrangementet de kommende dager og hvor jeg skal prøve å oppdatere deg i det som straks skal til å skje.

 

Stay tuned for more…

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top