SureFire på Insomnia Gaming Festival #i72

 

Nå begynner dette å bli en tradisjon hvor Verbatims SureFire tar turen til NEC Arena i Birmingham for å delta på Insomnia Gaming Festival som for anledningen arrangeres for 72. gang. Insomnia Gaming Festival samler gamere, cosplayere, e-sportutøvere og selvsagt titusener med besøkende. Som vanlig skjer dette arrangementet i National Exhibition Centre (NEC Arena) like utenfor byen Birmingham. Under dette eventet vil SureFire ha en egen stand som ved tidligere arrangement. Selv har jeg vært med på to av disse arrangementene hvor man har fått opplevd en helt unik stemning med entusiastiske deltakere. 

 

 

Det å stå på stand er noe helt unikt og noe jeg selv elsker. Det å kunne være tilstede, uttrykke gaming både via egen erfaring, fremtiden og sist men ikke minst presentere produkter fra SureFire er fantastisk. Det å se hvor overrasket mange av de som besøkte vår stand ble med tanke på kvalitet forhold til pris var magisk. Flere kunne rett og slett ikke tro det var mulig noe jeg selv kan underskrive på. 

 

 

SureFire med Verbatim bak ryggen satser altså videre i England med å bygge opp varemerket. Dette er viktig og spesielt når man vet at man får sykt god kvalitet om man sammenligner pris. I disse tider hvor alt har blitt så sykt kostbart, så er det godt å kunne fortelle at SureFire produkter fort kan sammenlignes med kjente merker som SteelSeries, Razer, HyperX, Logitech, Roccat med flere men koster halvparten av prisen de tar for sine likestilte produkter. Nettopp dette er det nå viktig for SureFire å få frem. 

 

 

Om du så har en plan om å besøke England i påsken, så gjerne legg inn en tur til NEC Arena i Birmingham. Da vil du oppleve et fantastisk event som inneholder alt fra gaming, e-sport, cosplay, musikk til annen spennende underholdning. Jeg har vært der to turer allerede hvor jeg har storkost meg skikkelig. Ikke bare det å stå på stand for SureFire, men også det å få oppleve gamingverden på sitt beste. Om du tar turen, besøk SureFires stand og se hvorfor så mange bli overrasket over kvaliteten kontra prisen. Kanskje vinner du en premie også gjennom ulike giveaways. Møt opp og bli med på Insomnia Gaming Festival #i72 i NEC Arena! 

 

 

Les mer om arrangementet her: Insomnia Gaming Festival #i72

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top