SureFire’s nye mascot Felix!

 

Nå er det en liten stund siden jeg har publisert noe om SureFire, men føler det er litt på tide. Som mange av dere vet så er jeg en stor fan av Verbatim‘s SureFire gaming produkter. Så og si alt av gamingprodukter som jeg bruker til spilling er fra SureFire. Produktene har sykt god kvalitet og kan uten tvil sammenlignes med produkter fra kjente gamingmerker som HyperX, Roccat, Turtle Beach, Logitech, Corsair, Razer, SteelSeries, Creative med flere. Det beste av alt er prisen og hva du må betale for produktene. Her har SureFire virkelig vært genier. For prisen sammenlignet kvaliteten er fantastisk og som sørger for at du her får utrolig mye for pengene. 

 

 

I det siste halve året har gjengen hos SureFire jobbet med noe helt spesielt. Sammen med den kjente islandske grafikeren Hildur Hörn Sigurðardóttir kan de nå presentere en spennende mascot som har fått navnet Felix. Som du kan se så er Felix en føniks som reiser seg opp fra asken og som konkurrerer hardt mot de andre kjente gaming merkene. Hildur har lagd utrolig mye stilig grafisk og er en mester – se bare her. Gjennom mine venner på Jotunheimen E-sportsenter kom jeg i kontakt meg Hildur. Dette bekjentskapet er jeg utrolig glad for å få oppleve. Det har sørget for at med Hildurs fantastiske tegneegenskaper har gitt SureFire føniksen Felix. 

 

 

Selv er jeg imponert og nå gleder jeg meg til å se den videre ferden med Felix. Utover året vet jeg også at det kommer nye produkter fra SureFire, men hva dette er kan jeg ikke si så altfor mye om ennå. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. 

 

 

Hva synes du om mascoten til SureFire? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top