Tenk, nå er det ett år siden…

 

Tiden flyr av sted. Ikke til å tro at det i dag er nøyaktig ett år siden jeg hadde min første dag i Rusta her på Orkanger. Min tid i Rusta har vært helt fantastisk og har aldri pr. dags dato kunne hatt en bedre arbeidsplass. Mye av det er takket være de utrolig flinke, omtenksomme, gode medarbeiderne her på Rusta Orkanger. Aldri har jeg vært på en arbeidsplass hvor man har blitt så godt tatt vare på som her. Aldri før har jeg opplevd å jobbe sammen med en gjeng som er knakende god på sitt vis. Alt dette gjør at vi passer så inn i hampen sykt godt sammen.

 

Den forrige lederen gjorde en praktfull jobb med å plukke ut medarbeider hvorpå nåværende leder har fortsatt denne fantastiske jobben. Gjengen er og blir amazing på alle mulige måter. Jeg er blitt utrolige glad i alle som en. En gleder seg til å komme på jobb, hjelpe kunder, gjøre varehuset appetittvekkende for kunder, føle at man bidrar både for de man jobber sammen med samt de som handler hos oss.

 

Aldri før har jeg fått brukt kroppen så mye som jeg gjør i dag… Okei, å stå i siloen og lempe på høy er hardt, men å jobbe på Rusta er hardt på en annen måte i tillegg til at antall steg gjennomsnittlig ligger på over 20 000 hver arbeidsdag. I tillegg til noen slag badminton i ny og ne så trenger en ikke direkte å dra på treningsstudio for å få muskler. Det får man av å jobbe på Rusta. Om en tror det er en stille jobb, så må man tro om igjen. Det er det ikke og krever sitt. Å stresse trengs ikke, men å jobbe godt er det som skal til for å opprettholde flyten. 

 

Selv om jeg til tider har en tendens til å tenke litt vanskelig, så har jeg med tid og stunder blitt mye flinkere til å tenke enkelt og effektivt. Dette gjør at man også føler man får utrettet noe. Selvsagt kreves det også god kundevennlighet noe jeg bruker mye energi på å få til. Kunden er ett av de viktigste elementene i en slik jobb, men hvor også medarbeidere og varehuset i sin helhet er viktig. 

 

På denne dag har jeg jobbet akkurat ett år på Rusta Orkanger. Jeg stortrives og føler jeg får utviklet meg enda mer via denne jobben. En blir ikke rik av å jobbe her, men når gleden av å jobbe fremtrer så sterkt som den gjør her så fyller det opp for den biten. Rusta er den beste arbeidsplassen på jord. Det er det ingen tvil om. Her blir man som medarbeider tatt godt vare på og får kyndig opplæring i alt en trenger for å kunne utføre en god jobb. 

 

I går, 10. mai tok jeg også truckførerlappen noe jeg setter stor pris på. Å få denne muligheten er fantastisk og gjør at man nå kan utføre enda flere “oppdrag” på Rusta. 

 

Tusen <3 lig takk til Rusta og gjengen her på Orkanger for at jeg fikk denne muligheten. Er dere evig takknemlig. Så håper jeg på mange flere gode år hvor vi alle får en fantastisk tid sammen både med utfordringer og hyggelig selskap. Rusta Orkanger er ett fantastisk varehus hvor vi gjør alt for at kundene skal trives. Stort vareutvalg, gode priser og flinke arbeider gjør at Rusta Orkanger er en viktig brikke på Orkanger og i regionen. 

 

Velkommen til Rusta Orkanger <3 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Tenk, nå er det ett år siden…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top