Transport Fever 2 – Hvordan er simuleringen i spillet?

 

Nå nærmer det seg med stormskritt Transport Fever 2 fra Urban Games og Good Shepard Entertainment. I løpet av 4. kvartal i år lanseres spillet og ikke annet enn å glede seg stort til det skjer. Jeg har hittil spilt alle spillene fra Urban Games. Helt fra det første spillet som fikk tittelen Train Fever til oppfølgeren Transport Fever som ble lansert 8. november 2016 har jeg vært hekta. For å si det slik, det har gått med en del timer til begge spillene og nå er altså Transport Fever 2 på tur. Gud som jeg gleder meg og har sett og hørt alt som har kommet ut om spillet. 

 

 

 

Den siste videoen som har blitt publisert er Transport Fever 2 – Development Highlights: Simulation og som viser oss hvordan simulasjonen i spillet fungerer. Om man ser på den grafiske biten så har spillet virkelig fått en skikkelig ansiktsløftning. Detaljene ser helt fantastiske ut på alt som er med i spillet. Dette kommer til å bli så bra at jeg ikke har ord. Så nå håper jeg tiden går fort som bare rakkern. Vil ha Transport Fever 2 nå! Vil du? 

 

 

 

Transport Fever 2 samt de andre spillene fra Urban Games og Good Shepard Entertainment passer f.eks. veldig godt i undervisningen på skolen. For spillene tar deg med fra de første dampkjøretøyene og til fremtidens kjøretøy. Du ser utviklingen av omgivelsene, alt av kjøretøy, befolkningen, hus med mer og dette gjør at man uten problemer kan bruke spillet i skolesammenheng. I tillegg er det god info om de ulike kjøretøyene slik at man også vet litt om historien bak disse. Er det en spillserie jeg gjerne vil anbefale til f.eks. undervisning i skolen så er det definitivt Train Fever, Transport Fever og det kommende Transport Fever 2. 

 

Synes du spillet ser spennende ut og er dette et spill du gjerne vil få tak i når den tid kommer?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top