Hvor ble den av?

Ja, det spørsmålet har jeg stilt meg tusen ganger og det verste, jeg har liksom ikke noe svar. Plutselig er den borte uten at jeg enser at den har vært her. Tiden er fæl. Den bare forsvinner uten at jeg så mye som får smakt på den. Nei, jeg liker det ikke og spesielt når det er såååå mye som en burde ha gjort og tiden ikke strekker til. Ta ett pust, ett dypt pust og så får man starte på å presse på den siste tiden før jul.

Om ikke lenge lanseres det nye Spillmagasinet til mediehuset Nettavisen og jeg er utrolig spent på mottakelsen. Det har blitt en del meldinger frem og tilbake hvor man jobber med å få med så mange som mulig til å bli en del av dette unike prosjektet. Jeg gleder meg som et lite barn til å presentere det for dere. 

I tillegg til alt dette har jeg vært på SpillExpo og hvor jeg blant annet fikk muligheten fra scenen å snakke om spillutvikling og spillutdanning. Dette er et tema som opptar meg en god del. For spillutvikling i Norge er på tampen til å ta av. Det dukker opp stadig nye flinke spillutviklere og disse er det viktig å ta vare på slik at de kan utvikle spill og sørge for at Norge blir et kjent navn når det kommer til populære spill. Et blogginnlegg fra SpillExpo med bilder kommer om ikke lenge. 

Jeg prøver også å få spilt litt og har mange gode spill som jeg anbefaler til dere. For tiden spiller jeg Anno 2205, Cities Skylines, Valhalla Hills, Call of Duty: Black Ops III, Grid Autosport, DiRT Rally og i morgen lanseres Star Wars Battlefront som også er et spill jeg gleder meg sykt mye til. 

Med det vil jeg avslutte med å vise et klipp fra et av spillene jeg spiller for tiden…

#spillexpo #tidstyv #travelt #travelhverdag #travelgamer #spillersunt #spillutdanning #spillutvikling #callofdutyblackops3 #treyarch #activision #tiden #tid 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Hvor ble den av?

  1. Garden Gamer: Hehe 😉 I know. Har ikke skaffet meg spillet ennå. Har da så inn i hampen mange spill å spille for tiden, men får se 😉 Har du skaffet deg spillet? 🙂

  2. Garden Gamer: Hehe 🙂 Fallout 4 virker veldig bra, så en får vel se hva fremtiden bringer 😉 Nå fikk jeg nettopp en kode til Star Wars Battlefront, så da blir det nok fokus på det tiden fremover 😉

    Bra blogginnlegg du skrev også 🙂

  3. Takk for det! Jeg spilte prøvde litt Star Wars Battlefront under betaen med spillebuddiesene mine. Jeg fikk ikke spilt mye men det jeg satt igjen med var at grafikken var nydelig og at Star Wars følelsen var særdeles sterk.
    Synd jeg er så superdårlig på FPS-er XD

  4. Garden Gamer: Nettopp samme følelsen jeg satte igjen med og hvor jeg heller ikke spilte godt, men gleden av å spille sammen med andre er drivkraften min 🙂 Så du er ikke alene om å være dårlig i FPS 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top