Merk av 1. desember i kalenderen din


 

Julenissen kommer litt tidligere i år til oss gamere og spesielt til oss som venter med stor spenning på Mass Effect Andromeda som lanseres neste år. Selv har jeg sett alt, lest mye og hypet meg opp til spillets lansering. Mass Effect-serien er en av de beste spillseriene jeg har spilt opp igjennom mitt lange gamingliv. En helt syk spillserie og nå er det søren meg ikke lenge igjen til godeste Bioware slipper et helt nytt Mass Effect-spill. Det skal bli så herlig.
 

I dag har jeg noen gode nyheter til dere andre som venter på spillet. Den 1. desember har nemlig Bioware tenkt å slippe en helt flunka ny gameplay-trailer fra deres Mass Effect Andromeda. Det var mange som ble skuffet over at Bioware ikke presenterte det den 7. november på N7-dagen, men nå ser det ut til at vi slipper å vente særlig lenge på nettopp å få sett den biten. 
 

Gud som jeg gleder meg til å se gameplay fra spillet og hvordan det blir. Selvsagt, cinematiske trailere er noe jeg også liker, men det er først når man se gameplay at man virkelig ser hvordan spillet blir. 
 


 

For ikke lenge siden skrev jeg et innlegg om at klassesystemet kommer til å bli forandret fra slik vi kjenner det og hvor vi selv får velge fritt mellom de ulike delene, våpen og andre egenskaper. Dette gjør at man selv kan bygge opp den karakteren man ønsker og gjør det enda mer “personlig”. Det vil si du kan tilpasse karakteren helt etter eget ønske og med de mange valg som dukker opp under spillets gang. 
 

Gleder du deg til Mass Effect Andromeda? Har du spilt de andre spillene i serien? Hvilket spill likte du best?
 

pyZw_oqk7Q8

#masseffectandromeda #bioware #electronicarts #spill #gamer #gaming #games #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top