Noe annerledes, er det positivt?

Det å være annerledes er ikke alltid like bra, men noen ganger kan det også være positivt. Om ikke lenge nærmer vi oss noe som er annerledes og som kanskje vil bli en snakkis i månedene etter det som skjer. Regner med at du fortsatt ikke vet hva jeg tenker på. Selvsagt gjør du ikke det.

Har du hørt om BondeLAN? Det er et dataparty som jeg liker svært godt og som betyr en god del for meg. Dette er et event som arrangeres hver år på Snåsa og den 22. til 25. februar i år er det klart for et nytt BondeLAN. Det kommer jeg selvsagt til å besøke, kaste litt glans over Gamereactor og være vitne til det som skjer der.

“BondeLAN – Et annerledes dataparty” er det crewet reklamerer for og der kom ordet “annerledes” frem. For meg høres dette veldig positivt og spennende ut. Hva mener de med annerledes dataparty mon tro? Jeg tok meg en prat med Patrick Ånonli og han kunne fortelle at BondeLAN alltid har vært litt annerledes, men årets utgave av datapartyet kommer til å holde høy fokus på det sosiale, humor og underholdning samtidig som at de vil satse på store og små konkurranser i mange forskjellige spill.

Det loves i år som i fjor mange fete premier og her kan Patrick fortelle at man kan vinne alt fra dritbra hardware, t-skjorter, filmer, spill og med sponsorer som Microsoft, Plantronics, Logitech, Cooler Master, Qpad, MadCatz, Saitek, Red Bull, DVDHuset, SF Norge, Warner Bros spillavdeling, Pan Vision, Electronic Arts, Ubisoft, Cubus, Altec Lansing, Verbatim, Coop Obs Hypermarked, Bjørklund Steinkjer, ZOWIE GEAR, Clas Ohlson, Orion Pizza, Ark Bokhandel Steinkjer, Namco Bandai Partners Nordic, Tura Scandinavia, Raidmax, NTE samt en masse andre sponsorer som sørger for at det blir arrangert BondeLAN i vinterferien.

Man kan også vinne mange titusener i pengepremier med å delta i diverse spill og her anbefaler Patrick å ta turen innom www.bondelan.no for mer info.

Ann Kristin Båtstrand Nilsson vil under datapartyet arrangere en rekke underholdende og spennende konkurranser for både jenter og gutter. Her vil man kunne vinne mange store og små premier. “Alt dette gjør oss veldig annerledes i forhold til andre datapartyer som arrangeres rundt omkring i landet. Denne oppskriften har vært i BondeLAN i årevis og vi kommer til å fortsette med dette på årets dataparty” sier Patrick.

nå vet dere hva jeg skal gjøre under årets vinterferie. Jeg blir nok å finne på BondeLAN om kveldene og det gleder jeg meg til. Ekstra artig med så mange konkurranser og mange underholdende innslag. Sosialt er det også og det er noe alle har godt av å være inn i mellom. Komme oss bort fra en travel hverdag og møte andre er moro.  

Skal du på BondeLAN og deltar du på dataparty generelt? Synes du dette hørtes spennende ut?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top