House of Nerds – huset hvor alle gamere bør besøke!

Har du hørt om House of Nerds? Ikke? Da bør du virkelig krabbe ut av hulen din og søke det opp. House of Nerds er et sted hvor gamere virkelig kan utfolde seg og hvor man kan få en smakebit av hva som rører seg i gamingverden. Her kan man oppleve spillanseringer, epsortverden på nært hold, diverse events i forskjellige sammenhenger i tillegg til at det er veldig sosialt der. Ikke nok med det, man kan også feire bursdager der og man kan booke inn møter i meget profesjonelle lokaler. Alt dette kan man blant annet oppleve på House of Nerds.  
 

Når jeg en vakker dag kommer meg ned til Oslo så vet jeg i alle fall hvor jeg skal ta turen hen. Det blir selvsagt House of Nerds og besøke det som jobber der og som holder huset i gang. Kanskje kan jeg også holde et foredrag eller to der med Spill er sunt. Slettes ikke umulig det heller. 
 

Er ikke dette bra så vet ikke jeg. I alle fall, skal du til Oslo så gjerne ta deg en tur innom House of Nerds og oppleve gamernes mekka. Om du vil vite mer om House of Nerds så sjekk opp deres nettside. 
 

Har du vært på House of Nerds før?
 


 

#houseofnerds #gamernesmekka #spill #gaming #game #games #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top