Årets første gode gjerning…ehhh…dugnad!

 

Skal ærlig innrømme at jeg liker å være med å hjelpe til når jeg har muligheten. Etter at jeg flyttet hit til Orkanger for noen år siden har jeg fått mang en sjanse til det. Det føles veldig godt å kunne hjelpe. Jeg vet at slik dugnadshjelp betyr mye for mange og ikke bare meg. I Orkanger Badmintonklubb har vi mange flinke personer som stiller opp gang på gang med dugnadsarbeid. En av dugnadene vi i klubben har er blant annet utdeling av menighetsblader. Selv synes jeg dette er en fin måte å hjelpe til og støtte opp om klubben min. Spesielt i disse Koronatider er det ekstra godt å kunne ut for å dele ut menighetsblader.

 

I starten var det enten jeg alene eller så hadde jeg med barna under utdelingen. De siste gangene er det jeg og min gode, snille venn Nyborg som har vært i bresjen for utdelingen. Med godt selskap går utdelingen fort og man er ferdig på et øyeblikk. Gjennom en slik dugnadsrunde er mange i aksjon og som gjør en meget, meget god jobb. Vi har medlemmer som kommer helt fra Buvika, Skaun, Snillfjord m.m. og er med å hjelper til. Dette er vi i Orkanger Badmintonklubb er veldig takknemlige for. Dugnadsarbeidet med blant annet utdeling av menighetsbladet sørger blant annet at vi kan opprettholde det gode badmintontilbudet her i Orkland kommune.

 

Nå er altså årets første gode gjerning gjennomført og det føles veldig godt ut. Til sommeren er det klart for en ny runde noe jeg tro det eller ei gleder meg til. 

 

Tusen hjertelig takk til dere alle som er med og bidrar. Uten dere hadde vi ikke klart det. 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top