Battlefield 6 avsløres i juni!

 

Er det et spill jeg virkelig venter på så er det Battlefield 6. Denne spillserien er den jeg definitivt har brukt mest tid med opp igjennom årene. Helt siden Battlefield 1942 og frem til i dag med Battlefield V har jeg sittet klistret til skjermen. Selvsagt er det spill i serien som har fanget meg mer enn andre, men stort sett har jeg slukt spillene med alt de har bydd på av godbiter. Faktisk har jeg vært på besøk hos den svenske utvikleren DICE i Stockholm for å se på hvordan Battlefieldspillene blir utviklet. Det var i forbindelse med Battlefield: Bad Company lanseringen at jeg fikk denne muligheten. 

 

Det har i en lengre stund versert en del rykter rundt Battlefield 6 og hva spillet vil inneholde. Jeg har selv fulgt med på det som har blitt presentert, men er det en ting med disse ryktene jeg håper på så er det at DICE har fått inn litt av magien fra Bad Company-serien. Battlefield: Bad Company 2 er etter min smak ett av de beste Battlefield-spillene i serien. Makan til brettdesign, spillmekanikk, det humoristiske og sist men ikke minst det sosiale aspektet med spillet var det som fanget meg tå til de grader. Da skjønner du sikkert godt hvorfor jeg nå venter med stor spenning på å få se mer om Battlefield 6. 

 

Dessverre må jeg og alle andre Battlefield-fans vente litt til. Battlefield 6 blir ikke avslørt før i juni og det skulle ikke forundre meg at det skjer rundt den 12. juni når den digitale utgaven av E3-messen går av stabelen. Uansett, jeg gleder meg sykt. Dette kommer til å bli helt magisk spesielt om DICE får inn litt Bad Company-magi inn i spillet. Det har også kommet frem at Battlefield 6 kommer til PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X og PC. 

 

Så nå har jeg for lengst startet nedtelling til E3-messen den 12. juni og gleder meg bare mer og mer til denne store digitale begivenheten. 

 

Gleder du deg? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top