Diggbare flipperspill #1 – Fallout fra Pinball FX3

 

Er det noe jeg digger så er det flipperspill. Om det er flipperspillet Ghost Busters hos Studio Ottod eller om det er Pinball FX3 så er jeg gal etter flipperspill. Vet ikke hvor mye penger jeg opp igjennom årene har brukt på flipperspill men det er søren meg mye. Heldigvis går det ikke så mye penger på dette nå for tiden, men bitte litt penger går det hos Studio Ottod og flipperspillet Ghost Busters som jeg for tiden ligger på en andre plass.

 

 

Når jeg har en liten pause i hverdagen og alt ligger til rette for at jeg kan sitte litt med gamerPCen så er det ikke fritt frem for at jeg smekker opp med Pinball FX3 på Steam. Her har jeg 62 av 88 flipperspill liggende og kan når som helst bare kjøre i gang med det jeg vil. Et flipperspill som får testet seg er Fallout. Et herlig flipperspill som utvikleren Zen Studios har lagd til punkt og prikke. Det er massevis å gjøre på flipperspillet og som sørger for at du hele tiden kjenner deg igjen fra spillserien. Diggbart rett og slett.

 

 

Å spille godt på et flipperspill krever god reaksjon, kjenne hvor du skal treffe, hva som skal til for å kapre jackpoten og sist men ikke minst gi deg en aldri så liten historie mens du kjemper med nebb og klør for å holde kulen(e) på bordet. Spesielt når det blir multiball er det mye å følge med på. Da må man virkelig konsentrere seg godt. I alle fall, her er noen bilder fra Fallout-spillet som finnes i Pinball FX3-samlingen.

 

Om du digger flipperspill så vil jeg anbefale deg Pinball FX3 som finnes på Steam samt diverse konsoller.

 

Er du fan av flipperspill og har du brukt en del penger på dette? Er dette spill du gjerne kunne ha tenkt deg? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top