En verdig feiring av Elkjøps 60 års jubileum på Amfi Steinkjer!

 

Da er nok et spillarrangement over for meg denne gang. For en liten stund siden fikk jeg spørsmål om å arrangere et spillevent i sammenheng med at Elkjøp er 60 år. Selvsagt var jeg ikke vanskelig å be der. Noe av det jeg liker aller best er å arrangere events uansett hva det måtte være. Se gleden til de som kommer innom og spesielt når de også er så heldige å stikke av premier. Det er lykke det.

 

 

Selvsagt ville vi være en del av feiringen av Elkjøps 60 års jubileum på Amfi Steinkjer. Kakestykkene gikk unna og stemningen var god blant kundene. Arrangementet hadde blitt reklamert for på forhånd via Elkjøps egne kanaler pluss også via Amfi Kundeklubben. Jeg og Trond Rune var forventningsfulle da vi åpnet vår stand hvor SureFire hadde fått stort fokus kl. 10. I starten var det ikke så altfor mange som kom innom, men etter hvert som tiden gikk fikk vi mer og mer besøk. Elkjøp hadde satt opp et stort telt utenfor inngangen til butikken. Her var vårt tilholdssted for dagen.

 

 

Da klokken hadde passert 11 eksploderte det med kunder på senteret og til Elkjøp. Vi fikk det etter hvert travelt jeg og Trond Rune. For under dette arrangementet skulle vi blant annet kjøre quiz, Kahoot, konkurranser i Mario Kart 8 Deluxe pluss en stor FIFA 22 turnering. Som om ikke det var nok, hver hele time trakk vi også en vinner som hadde skrevet seg på en liste. Ny liste hver time. Veldig populært og hvor det var mulighet for alle som var innom vår stand å vinne noe.

 

 

I løpet av timene fra kl. 10 til kl. 17 var det sykt mange innom. Stemningene var utrolig god og hvor premiene haglet ut til lykkelige vinnere. Både ung som gammel var innom vår stand. Praten gikk godt. Elleville Elfrid hadde også fått en fin plass hvor de mindre var veldig ivrige med å snakke om Elleville Elfrid. Nok et populært innslag. Vi hadde også Osmo Coding og Osmo Genius som kunne vinnes noe som også falt i smak for de heldige som vant.

 

 

Å være en del av dette er helt fantastisk. Artig at vi fikk muligheten til å bli en del av 60 års feiringen. Elkjøp kunne også fortelle at det var sykt travelt og salget gikk over all forventning. I etterkant av arrangementet har jeg fått en del spørsmål om når vi skal arrangere noe slikt neste gang. I løpet av året vil jeg kjøre flere spillarrangement både her i regionen pluss ellers rundt omkring i landet (Norden). Har planer om stand blant annet på verdens største spillarrangement, nemlig DreamHack, Gamecom i Køln og sist men ikke minst på SpillExpo om det skulle bli noe av sistnevnte i år.

 

 

Sjansen for at du kan stikke av med premier fra blant annet SureFire er der. Det er bare å følge med og plutselig er vi der hvor du bor og kjører i gang underholdende arrangement. Om du var på Elkjøp Amfi Steinkjer, håper jeg du ble fornøyd med arrangementet og håper du kommer igjen om vi skulle dukke opp. Som jeg alltid sier…stay tuned for more!

 

 

Takk til Elkjøp Amfi Steinkjer, Amfi Steinkjer, våre sponsorer Kool Produktion AS, PR Nordic med Osmo, SureFire Gaming og sist men ikke minst kompanjong for dagen, Trond Rune!

 

Her er noen vinnere av våre ulike konkurranser, quiz og timestrekning av premier! 

 

 

Beklager at noen av bildene ble uklare…
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top