Over 281 000 visninger på TikTok

 

Et medie som jeg liker godt er TikTok. Her er det mulighet å kunne ytre sine meninger, dele spillopplevelser eller andre opplevelser eller rett og slett presentere sitt liv. TikTok er og blir populært om du er ung eller gammel. Her finnes videoer for alle aldre. Min TikTok-kanal er ikke på langt nær stor og hvor jeg nærmer med snart 2000 følgere. Det mest artige med TikTok er når videoen du har lagd plutselig som ild i tørt gress blir viral. Da kan det hende du får på tusenvis, titusenvis og kanskje også hundretusenvis av visninger. Da er det moro. 

 

På min kanal har jeg litt forskjellig av videoer, men mye godt går det mest i spill. Det har også blitt noen videoer med badminton, unboxing pluss noe annet. Ekstra moro er det at flere av mine videoer har fått mange, mange tusen visninger samt at noen virkelig har blitt godt mottatt. Spesielt tre videoer som skiller seg litt ut og som til sammen har passert over 281 000 visninger. Snakk om moro.

 

Om du vil se mine videoer på min kanal, så er det bare å gå inn på DENNE LENKEN!

 

Er du på TikTok? Følger du med på TikTok? Hva liker du best å se på TikTok?

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top