Produktomtale: HyperX Fury Ultra – hardt men godt!

 

Okei, så må jeg rette søkelyset på HyperX nok en gang. Tenker du begynner å tro at det kun er HyperX som har sendt meg produkter for test. En bitte liten sannhet ligger nok i den biten, men det kommer flere produktomtaler i tiden fremover. Nå har jeg og min kone fått gleden av å teste ut et nytt produkt i våre øyne som virkelig kicker godt. For å si det slik, det foregår en aldri så liten kamp for tiden om hvem som får gleden av å bruke denne harde musmatten. HyperX Fury Ultra er musmatten du først som sist kan merke deg og virkelig sørger for full kontroll på slagmarken. Ikke nok med at den har knæsje farger, den har en hard overflate som sørger for at musen lekende lett flytter seg opp på den.

 

 

Først må jeg starte med en en liten infodel om HyperX. Fortsatt er det mange av dere som ikke har fått med dere at HyperX er gamingmerket til Kingston Technology. Det vil si, det er Kingston Technology som har skapt HyperX. I starten gikk det veldig mye i gamingheadset og hvor Kingston Technology hadde godt samarbeid med Qpad. Dette medførte til at HyperX kunne lage egne headset med samme design og teknologi som det Qpad hadde med sine headset. Videre har HyperX virkelig satset stort og kommer med lagringsmedier, muser, ladestasjoner til både Playstation, Xbox og Nintendo Switch pluss masse annet snacks for oss gamere. Deres sortiment har blitt meget stort med kvalitet som mange kan misunne. Helt siden HyperX kom på markedet har jeg fått testet deres produkter og pr. i dag har jeg ikke opplevd ett eneste produkt som ikke har holdt mål. Det sier litt over hvilke kvaliteter produktene har.

 

 

Så var avsporingen over og hvor jeg kan fokusere mer på HyperX Fury Ultra. Som du la merke til i starten så er jeg ikke alene om å teste denne musmatten. Dama mi var faktisk først ut og la beslag på musmatten nesten med en gang den kom i hus. Er det noe hun liker så er det bling bling, masse farger og et design som frister. Damegenet kommer virkelig frem her. Selve musmattens design er ikke så ulikt andre harde musmatter, men det er et par ting den faller litt utenom på. Det første er hvordan de 16.8 millionene fargene presenteres på. På hovedoverflaten av musmatten finner du nederst til høyre logoen til HyperX. Den skinner i alle regnbuens farger og i den modusen du selv ønsker om du laster ned appen HyperX NGENUITY software på Microsoft Store. Videre der hvor ledningen til musmatten kommer inn sitter en form for bar. Her lyser det skinnende godt med rene klare farger noe som er rått. Det andre som jeg la merke til designmessig er rundt kanten på undersiden ligger det også en fargerand som viser alle fargene. Dette ser virkelig godt ut når man er i et mørkt rom. Da får HyperX Fury Ultra virkelig visst seg frem fra sin beste side. Denne egenskapen er det flere som har lagt merke til og nevnt som bra. For å få tilgang til alle regnbuens farger krever det USB-tilkobling. Når denne er opprettet så er det bare å nyte det HyperX Fury Ultra har å tilby av fargesprakende lys.

 

 

Hele undersiden av musmatten er dekket av gummi. Dette sørger for at den ligger som støpt til alle slags overflater om det er på dyna, databordet, kjøkkenbørdet, stuebordet eller hvor det måtte været. Den ligger så støpt at det knapt går an å rikke den fra flekken. Denne egenskapen er også veldig god å ha spesielt når gamingen blir veldig intens. Da kan det gå litt hardt utover både mus og musmatte.

 

Overflaten på HyperX Fury Ultra er glatt. Det vil si det skal minimalt til min HyperX Pulsefire Surge flytter seg på musmatten. Faktisk måtte jeg stille ned på seinsitiviteten eller DPI-en som det heter på fagspråket for at jeg skulle få kontroll. I spill som Battlefield, Call of Duty, Far Cry, Overwatch og Fortnite som spilles på denne PCen er det viktig med godt, nøyaktig sensitivitet. Her er jeg nøye med både mus og musmatte for at jeg skal ha full kontroll på slagmarken. Det å ha kontroll på styringen i spesielt skytespill er alfa omega om en skal lykkes eller ikke. Har spilt med mye forskjellig utstyr opp igjennom mitt lange gamingliv hvor jeg har opplevd ikke å ha kontroll. Heldigvis er ikke dette tilfelle med HyperX sine produkter som leverer og leverer gang etter gang.

 

 

Som jeg skrev innledningsvis så har dama mi også testet ut HyperX Fury Ultra. Her er hennes egne ord på opplevelsen med musmatten:

“Denne gangen har jeg vært så heldig å få teste ut en musmatte av type HYPERX FURY ULTRA. Det er en hard musmatte med fancy lys. Jeg elsker litt dill,dall så denne passer meg perfekt. Den tar litt plass men er verdt det. Lyset skifter farge og det blir veldig fancy i mørket. Lyset kan styres via et program du kan laste ned på nettsiden til HyperXgaming. Greit for de som vil ha en farge å ikke skiftende hele tiden. Den sitter stødig og fast på bordet for under er det antiskliputer så det blir ingen irritasjon for at den sklir hit å dit. Musmatten er veldig glatt,noe som gir en god glid til musa. Merket forskjellen jeg ihvertfall. HyperX er jo et kjent merke for de som har peiling på slikt og de har gode produkter så for den som liker det litt fancy så kan denne anbefales. Blir å fortsette å bruke denne jeg ihvertfall.”

 

 

Med andre ord, jeg må nok kjempe om med nebb og klør om jeg skal få gleden av å bruke denne musmatten – hehe, men gudbevares. Er superfornøyd at dama mi virkelig er så interessert i gaming at jeg vil nok la henne få den største gleden av HyperX Fury Ultra så får jeg bruke den når hun er ute av huset eller ikke gamer. Uansett, Vi er begge to meget, meget godt fornøyde med denne musmatten fra HyperX. De har igjen bevisst at de har koll på produktene sine. Selskapet vet hva vi gamere gjerne vil ha som de igjen beviser med denne fete musmatten. Nok en gang så må jeg bøye meg i støvet over et knakende godt produkt som levere til gangs. Det har alt hva man kan ønske pluss litt til. Musen glir lekende lett over musmatten og sørger for en god nøyaktighet både når man spiller spill eller enkelt og greit surfer på nettet. Det beste med HyperX Fury Ultra er at man kan spille i sengen og la musmatten ligge i dynen. Perfekt for en sen søndags morgen hvor man kan utsette å stå opp og heller ta et slag Battlefield i stedet.

 

 

Vil du vite mer om HyperX Fury Ultra så gå inn på nettsiden for produktet.

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top