Produktomtale: HyperX med ryggsekk til all slags bruk.

 

Til tider er jeg mye på farten. Det trenger ikke å være lange turer man er på, men turer man trenger en skikkelig ryggsekk. En ryggsekk kan brukes til så mangt om det er på fjelltur, badetur, jobb eller rett og slett så trengs en ryggsekk på diverse arrangementer man er på å arrangere. Uansett, en skikkelig ryggsekk er alltid kjekt å ha. Visste du at HyperX har ryggsekker i sitt sortiment? Tro det eller ei, de har det. Disse er nok mest beregnet med å ta med seg f.eks. på datapartyer eller om man skal på besøk til en venn hvor det er nødvendig å ta med seg datautstyret.

 

 

Sekken jeg har fått gleden av å se litt nærmere på funker til alt. Designet er kanskje ikke så ulikt mange andre sekker, men det er et par ting som virkelig bør nevnes og som jeg ikke har sett på andre tilsvarende sekker. Sant skal sies at jeg fra før av har hatt en HyperX sekk, men denne gikk av med døden for et halvt år siden etter lang og tro tjeneste. Det første man legger merke til er selvsagt logoen til HyperX. Den vises godt i tillegg til at den sitter som hemper på glidelåsene. Videre på baksiden sitter en stor logo pluss mottoet “We’re All Gamers” noe som stemmer på en prikk.

 

 

HyperX er gamermerket til den kjente produsenten Kingston Technology og som blant annet er kjent for sine lagringsmedier. Man skal ikke så alt for mange årene tilbake i tid før HyperX begynte sitt korstog for gamere. Selv fikk jeg gleden av å være med på dette korstoget her i Norge og bygge opp dette geniale gamingmerket som nå er blant de største i verden. Gjennom en rekke store og små arrangementer fikk jeg spredd det glade budskapet om HyperX og hvorfor gamere virkelig burde få opp øynene for merket. Nå noen år siden snakkes det mye om HyperX, om kvaliteten, om bruksfunksjonaliteten til produktene og sist men ikke minst det store sortimentet som HyperX har bygd opp.

 

 

Tilbake til sekken. Hva var det som førte til at denne sekken jeg nå har sett nærmere på er annerledes enn andre tilsvarende sekker. Det første jeg legger merke til er alle lommene med og uten glidelås som finnes på sekken. Her kan du ha med all verdens av store og små dippe dutter, smått og stort. I tillegg er alt lagt til rette for at du enkelt og greit kan bringe med deg din dyrebare laptop. I en egen lomme som kan “låses” av med en borrelås smetter du enkelt din laptop.

 

 

Det andre du fort legger merke til er uten tvil USB-kabelen som ligger pent og pyntelig i sekken. For om du har med deg ladekabelen til mobilen, nettbrettet eller hva det måtte være. Kan du på innsiden koble til f.eks. en powerbank. Da lader du dippe dutten din på utsiden av sekken, mens powerbanken befinner seg på innsiden. Dette er rett og slett genialt og gjør det enkelt å ladde mobile eller nettbrettet når du er på farten. 

 

 

Videre så finnes det en lomme til alt i sekken. Her har HyperX passet på at du skal kunne få med deg det du trenger av datautstyr pluss litt til. Glidelåser og borrelåser sørger for at tingene forblir i lommene nesten uansett hva de utsettes for. Må innrømme at jeg er imponert over hvor mye gjengen hos HyperX har tenkt utenom boksen med tanke på hvor disse lommene sitter. Har forsøkt å ta noen bilder som illustrerer dette, men det er ikke så enkelt å få dette frem. 

 

 

Helt til slutt har sekken fått kjørt seg på litt av hvert. Alt fra å blitt med på handletur til fest med litt av hvert oppi. Sekken er behagelig å bære spesielt med tanke på remmene pluss at man kan feste remmen skikkelig på fremsiden slik at det blir enda mer støtte. Sekken fra HyperX er altså lagd for det utrolige og har sykt mange bruksområder. I jobbsammenheng, på badmintonturer m.m. så ser jeg for meg at sekken kommer til å bli meget godt brukt. 

 

 

Om du er på utkikk etter en skikkelig sekk med bra kvalitet så anbefaler jeg sekken fra HyperX. Den gir god støtte til skuldre og rygg med gode bæreremmer. I tillegg har den lommer i uante størrelser. Det er nesten så en kan rote seg bort der om man ikke husker hvor man putter ting. Jeg er rett og slett imponert over HyperX som beviser at det ikke er mestre på gamingutstyr, men også et produkt som dette. Fantastisk HyperX. 

 

 

Om du vil vite mer om hva HyperX har å tilby oss gamere så anbefaler jeg at du tar turen inn på nettsiden deres. Om du vil kjøpe den en sekk eller bag fra HyperX, så ta deg en tur til Elkjøp eller gå inn på Elkjøp sin nettside og bestille der. 

 

 

Hvordan frakter du ditt kjære gamingutstyr i når du f.eks. skal hos en venn for å LANe litt? Har du hørt om at HyperX blant annet tilbyr sekker?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top