ROCCAT med nye gamingheadset

 

ROCCAT er en hardwareprodusent som jeg har fulgt med i tykt og tynt gjennom mange år. For ikke lenge siden ble ROCCAT kjøpt opp av Turtle Beach, noe som ikke har senket aktiviteten. Det tyske selskapet har stått bak mange gode, kvalitetsterke produkter som jeg selv har hatt veldig mye glede av opp igjennom årene. Derfor er det med en stor glede å kunne presentere noen sprit nye gamingheadset fra nettopp ROCCAT. Den nye headsetserien har fått navnet Elo og skal etter planen lanseres her til lands i løpet av oktober noe som tilsvarer under en måned igjen med ventetid. 

 

 

ROCCATs Elo-serie består av tre hodesett for PC-gamere, alle designet med fokus på førsteklasses komfort i form av øreputer med minneskum og selvjusterende hodebånd av metall, som sammen gir en særegen, slitesterk og lett konstruksjon. 

 

 

Det førstegamingheadsetet er Elo X og som er et lett headset. Headsetet ser helt kurant ut og vil nok tro at mange vil falle for dette. Det andre headsetet er Elo 7.1 USB og som du da sikker skjønner er et surroundheadset med ROCCATs intelligente AIMO-lyssystem. I tillegg kan du montere mikrofonen på den øreklokken du vil pluss at headsetet kobles til med USB. Det tredje headsetet er Elo 7.1 Air og da er det selvsagt snakk om et trådløst headset. I dette brukes det meget så patenterte Superhuman Hearing-lydinnstillinger fra Turtle Beach. Dette vil sørge for at kampene på slagmarken går som en lek. Battertiden er satt til hele 24 timer. 

 

 

«Elo-hodesettene viser hva man kan få til når man kombinerer det beste fra ROCCAT og Turtle Beach, og dette er bare første bølge av presisjonstilbehør til PC-gaming», sier Rene Korte, ansvarlig for PC-produkter i Turtle Beach. Alle de tre hodesettene i Elo-serien kommer for salg hos utvalgte forhandlere i Norge 4. oktober 2020 og kan nå forhåndsbestilles hos ROCCAT.org

 

 

Skal innrømme at jeg nå gleder meg en god del til disse headsetene ser dagens lys. Jeg vet hvor god kvalitet det er i ROCCAT sine produkter derfor kommer dette til å bli litt av en høst for ROCCAT. Bare å glede seg med andre ord. 

 

Flere som har spilt med noe av ROCCAT sine produkter? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top