Sykt nydelig solnedgang…

 

Noe av det nydeligste som finnes på denne jord er solnedganger. Å se sola god ned som igjen sørger for at himmelen står i brann er helt fantastisk. Opp igjennom årene har jeg mang en gang stoppet opp for å ta bilder når solen går ned i horisonten. I bybyggespillet Cities Skylines kan man oppleve det nydeligste solnedganger du kan tenke deg og nettopp dette skal du nå få se i dette innlegget.

 

 

Jeg har startet på et helt nytt byprosjekt. Dette prosjektet inneholder flere øyer og store områder med sjø. Dette gjør at utfordringene står i kø for videre bygging. Selv om jeg på langt nær er like god som de beste byggerne i Cities Skylines, så prøver jeg så godt jeg kan for å få til noe som ligner virkeligheten. I spillet kan du faktisk få til det. Grafikken er så virkelighetstro at det nesten ikke er til å tro.

 

 

Om du ennå ikke har skaffet deg Cities Skylines så anbefales dette. Snakk om kreativt spill, snakk om innholdsrikt spill med mange, mange titusener med tilleggsting du kan bruke i spillet. Dette takket være et enormt godt moddersamfunn og som lager det utroligste ting. Det kan være kart, bygninger, props, kart, musikk, kjøretøy pluss masse annet. Alt dette gjør at spillet er meget variert og gjør at du kan bygge den perfekte byen, landsbyen eller metropolen. 

 

Tiden fremover kommer jeg til å legge ut jevnt og trutt bilder fra mitt nye prosjekt. Håper du også får litt glød til å spillet eller kanskje kjøper spillet. For om du gjør det så vil du ikke angre. Et fantastisk spill som jeg anbefaler alle og enhver. Sunt og godt spill rett og slett! 

 

 

Om du vil vite mer om Cities Skylines, så gå inn på Steam og se og les mer om det.  

 

Spiller du Cities Skylines? Hva liker du i så fall best med spillet? Hvor opplevde du den fineste solnedgangen? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top