Battlefield 5 annonseres neste uke

Endelig! Tenkte faktisk å skrive et aldri så liten etterlysningsinnlegg for det nye Battlefield her i dag, men så plutselig som lyn i fra klar himmel dukker det opp noe som får mitt spillhjerte til å pumpe ekstra fort. Neste uke vil DICE sammen med Electronic Arts i en stream den 6. mai presentere neste Battlefield. Skal ærlig innrømme å si at jeg trodde først at vi fikk se og høre mer av spillet under E3-messen som går av stabelen den 14. til 16. juni, men nå får vi altså en smakebit på det neste Battlefield allerede neste uke.
 

Gud som jeg gleder meg og er utrolig spent på hva DICE og Electronic Arts kommer med. Blir det som ryktene har sagt vil det kommende Battlefield ta oss med tilbake til første verdenskrig. Det unike med hele opplegget er at verken DICE eller Electronic Arts har verifisert dette og derfor blir det altså spennende å se det hele den 6. mai. 
 

Flere undertitler har også versert på det kommende Battlefield og hvor både Eastern Front og Armageddon. Dette er heller ikke bekreftet, men igjen rykter. 
 

I alle fall, den 6. mai klokken 22:00 vil vi få se og høre mer om det det nye Battlefield og skal ærlig innrømme at jeg er veldig spent på hva DICE kommer med denne gangen spesielt med tanke på alle de ryktene som har versert en god stund nå. 
 

Personlig hadde vært stilig med f.eks. et spill fra første verdenskrig og hvor man må tenke mye mer taktisk i krigføringen enn i de siste utgavene av spillet hvor moderne krig har vært i fokus. 
 

Hva tror du? Fra hvilken krig ønsker du Battlefield skal ta deg med til? Hva er ditt favorittspill i serien?
 

Bildet nedenfor er tatt fra Battlefield Bad Company 2: Vietnam – en av mine favorittspill i serien. 
 

#battlefield #dice #electronicarts #spill #game #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top