Konkurranse! Vinn Ambi Climate og få full kontroll på varmepumpen!

Reklame | Ambi Climate

 

I dag har en stor majoritet varmepumper som oppvarmingskilde i sitt hjem eller på jobb. Uansett, hvordan ville du ha likt og fått full kontroll på varmepumpen? Med Ambi Climate kan du virkelig få det. Denne lille “dingsen” kontrollere varmepumpen og med en app kan du gjøre innstillinger selv om du er på farten. Raskt og enkelt. Vi fikk installert en Mitsubishi varmepumpe før jul i fjor. Jeg fortalte at jeg skulle teste ut Ambi Climate til montøren av Mitsubishi varmepumpen. Da fikk jeg høre at appen for varmepumpen som ble montert var helt rævva. Montøren sa at vi ville få mer utbytte at Ambi Climate for appen til Mitsubishi-pumpen var tilnærmet umulig å bruke. Selvsagt har man kontroll på varmepumpen med fjernkontrollen, men om man ikke har tilgang til fjernkontrollen så har man ikke kontrol. Det er her Ambi Climate kommer inn som et meget godt redskap for nettopp å ha full kontroll.

 

 

Selv om vi nå går mot sommer, så vil alltids en varmepumpe komme godt til bruk. Om det er til oppvarming eller nedkjøling av omgivelsene. 

Om du vil lese mer om mine erfaringer med Ambi Climate, så gå inn på denne anmeldelsen

 

 

Hva skal du så gjøre for å være med i trekningen av din egen Ambi Climate? Alt du trenger å gjøre er å skrive “VIL VINNE AMBI CLIMATE” i kommentarfeltet nedenfor og du er automatisk med i trekningen av dette geniale produktet. 

 

Konkurransen varer frem til og med 31. mai. 

 

Lykke til!

 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Konkurranse! Vinn Ambi Climate og få full kontroll på varmepumpen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top