Produktomtale: HyperX Chargeplay Duo for Xbox One

 

Oppladbare produkter har alltid vært min store lidenskap. Spesielt de produkter som krever ordinære batterier for å fungerer. I løpet av et år brukes det litt batterier på gamingprodukter. Heldigvis har produsenter funnet ut at det her er penge å tjene noe blant annet HyperX har gjort. HyperX som er gamingmerket til Kingston Technology har gjennom noen år nå bygd seg opp til å bli ett av verdens ledende innen gamingprodukter. Selv har jeg vært med på å byge opp HyperX her i Norge noe jeg selvsagt er veldig stolt over. For meg skjønner du sikkert betyr mye og som har gitt meg veldig mye glede innenfor mine gamingopplevelser.

 

 

Nå har jeg fått anledning til å se nærmere på et produkt som virkelig har fått opp øynene for at HyperX ikke bare er mestere på headset, tastaturer, muser, lagringsmedier eller mikrofoner. De har også lagd ladeeneheter for kontrollere til Xbox One/Playstation 4 (ChargePlay Duo) og sist men ikke minst ChargePlay Quad (Nintendo Switch). Sistnevnte er det ikke så altfor lenge siden jeg testet og fikk selvsagt gode kritikker.

 

 

Hva er så unikt med ChargePlay Duo da? For det første er det som følger med i pakken. For du får ikke bare selve laderen, men du får med to oppladbarebatterier på hele 1400mAh noe som i utgangspunktet skal gi deg mange timer spilletid noe som er fantastisk.

 

 

Designet på laderen er helt grei uten noe form for fiksfakseri. Den passer like gjerne inn bak flatskjermen, på kontorbordet, stuebordet som på databordet. Når kontrollerne til Xboxen lader, lyser LEDlys opp og som pulserer. Når ladingen er ferdig lyser LEDlyset konstant. Veldig greit å ha denne indikasjonen på når ladingen er over slik at man kan starte opp spillingen. Selv har jeg ikke to Xbox kontrollere, men som du kan se av bildene så lader ChargePlay Duo opp to kontrollere samtidig. 

 

Her er noen specs om produktet:
* Official Xbox licensed controller charger
* Simultaneously charges two Xbox One controllers
* Includes two 1400mAh rechargeable battery packs
* LED indicators display charge status
* Convenient and secure docking with stable, weighted base

 

 

Alt i alt er ChargePlay Duo et must have om du spiller mye og som skrevet lengre opp så finnes den til både Xbox One og Playstation 4. Når Xbox Series X og Playstation 5 er ute er jeg bra sikker på at HyperX kommer med ladere til begge disse nye konsollene. Jeg er superhappy for å ha lader til både Xbox One og Nintendo Switch slik at jeg alltid har kontrollere klar til bruk når jeg skal spille. 

 

Vil du vite mer om HyperX ChargePlay Duo så gå inn på nettsiden til produktet. 

 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top