Hvem vant Alice: Madness Returns til PC?

I løpet av sommeren og høsten har jeg på bloggen min kjørt en rekke konkurranser. Her har det vært mange fete premier i potten og hvor man kunne vinne alt fra spill, filmer til effekter i forskjellige kategorier. I dag har jeg den glede å kunne presentere vinneren av PC-spillet Alice: Madness Returns og den heldige som kan forvente seg en liten overraskelse i posten er;

 

<———-   Espen Iversen   ———-> 

 

Gratulerer så mye til Espen!



 

Fortvil ikke, det er fortsatt mulighet til å vinne premier i mine mange konkurranser som fortsatt er oppe å går og disse finner du her;

Konkurranse: Vinn Rio på DVD eller blu-ray!

Konkurranse: Vinn filmen Vann til elefantene på Blu-ray eller DVD!

Konkurranse: Vinn spillet The Sims 3 til PC!

Konkurranse: Vinn Need for Speed: Hot Pursuit Limited Edition til PC!

Konkurranse – Gamereactor: Vinn kinobilletter, Taken og 22 Bullets på DVD!  

Vinn en reise til København og Disney Store!

Konkurranse! Vinn Fast & Furious The Complete Collection!

Konkurranse: Vinn Mørke Sjeler på DVD eller blu-ray!


Her er en av konkurransene du kan delta i og vinne denne fete Fast & Furious-boksen!

Lykke til! 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top